RC Auta Vizovice z.s.
Pravidla
Soutěže
Články
Staré články

Město Vizovice
Vizovice

Karlovice 2.3.2013 poslední závod 1:18

 

2.3.2013 Karlovice 1:18 závěrečný závod

Nevím, ale cosi se mi nechtělo psát, tak tento článek je se zpo?děním.

Svůj report napsal Karel Martinec i s pořadím a s celkovými výsledky, čím? mi ulehčil práci a já se mohu vrhnout na kritiku.

Mnoho závodníků, kdy? spatří postavenou tra?, říká, ?e je úzká, samá zatáčka… a já nevím co ještě. Já jen dodávám, ?e tra? je pro všechny stejná! Jel jsem zde kromě prvního závodu všechny a mohu říci, ?e se dá na tyto rozměry zvyknout. Ka?dý si najde to svoje místo ve startovním poli, a? tra? je široká nebo úzká. Porovnáte-li si výsledky v Karlovicích a Pozděchově, jste na tom vcelku stejně s umístěním, tak co nabrečíte. Kdyby byly obě tratě úzké, nebylo by to nijak zajímavé.

Horší to bylo s kobercem, který byl jiný, jak jsem se dozvěděl a? z Karlova reportu. Zde jsme mohli polemizovat, jak odstranit nerovnosti, vlny na koberci a neustálé připevňování dřevěných hranolů, které dr?í mantinely. Minule se nic neopravovalo a vše dr?elo neb jak já říkám, mantinely se „vybouchaly“, sedly si, a tra? byla tak, jak si ji auta vyjezdila. Zkrátka ráno úplně jinší. Zatáčky se boucháním aut o mantinely zvětšily. Pokud to nikdo neopravoval, potud dobře. Asi trochu neš?astně byl přilepený i koberec. Osobně bych ho lepil jenom na pásky (jak v Pozděchově) a na pásky bych ho lepil i z boku. Tam jich stačilo jen pět na celou délku po jedné straně. Vlny, které tam během závodu vznikly, by se tam určitě neudělaly. Ale jak říkám: všichni měli stejné podmínky.

Další věc je rozdělování do skupin v kat. 4wd. Dobré bylo, ?e byly skupiny tři, ale „blbě“ rozdělené. První čtyři nech? jezdili o bednu, další by tam zavazeli. A? mi ostatní prominou, jestli se cítí dotčeni. Skupina druhá – ta měla jet ve třech (Vomlelové a Tom Halász) a třetí zbytek a to i v šesti. Podívejme se do výsledkové listiny na najetá kola a dáte mi za pravdu. Druhá skupina posílená o Malíka a Bla?ka – tito dva jen uhýbali a spočítejte si, kolikrát je tito tři předjí?děli. Kdyby „céčko“ jelo v šesti i s těmi dvěma, tak se jelo stejně rychle pro ka?dého. Pokud by někdo chtěl jet z „céčka“ v „béčku“, není problém ho tam dát na jeho ?ádost.

To? vše! To? celá kritika, myslím, ?e skoro ?ádná kritika, nebo? abychom si ?ivot znepříjemňovali, tak to není na místě.

Jinak všechny závody v Karlovicích proběhly na vysoké úrovni neb celý team RCEJ se činil, jak mohl a je dobré toto pozitivně ohodnotit.

 

                                                           Fanán