RC Auta Vizovice o.s.
Pravidla
Soutěže
Články
Staré články

Město Vizovice
Vizovice

Jiří Šimek © 2007

Grand Prix - pokračování

 

P.S. Potud napsaný článek šel na zveřejnění na masters a já napíši ještě, jak jsme skončili my Stodolovi.

Náš Fany v kategorii buggy 1:8IC vyhrál skupinu B, v semifinále ho asi 5x zradil motor, tak?e se nedostal do finálové dvanáctky, tedy celkově dojel třináctý ze šestnácti. Začal jezdit Agamu a hledá v ní ten správný potenciál.

Druhou kategorii jel buggy 1:10E a vyhrál s X RAYEM XB4. Porazil tím 3 Duranga, Yokomo a Schumachera. Zde patří velká gratulace!

No a my dva důchodci? Hana jedenáctá ze třinácti závodníků. Jela LRPéčko a chtělo by to trošičku přidat na rychlosti. Já jsem značku LRP přestal jezdit z jednoho důvodu. Přeci jenom mne stálo dost peněz na ND a to ka?dý závod. Ne ?e bych auto rozbíjel, to ne, ale jsou tam na závodní re?im nekvalitní materiály! Co bych mohl u LRPéčka pochválit, jsou tlumiče, dodnes jedeme ty z prvního auta. Dále jsou dobré ramena, parohy a mezi těmi parohy je skrytá kastla! Jinak jsem opravdu na mojí buggyně vyměnil vše. U man?elky to je jiné, ta jezdí opatrně a na „ chvostu“. Navíc jede motor 13,5 oproti mně s 9,5 a všem ostatním s LRPéčkem, kteří jedou vesměs 6,5. Promiňte pánové, je to moc na plastový podvozek či hobby podvozek. Těmto plastovým podvozkům by opravdu slušel motor 17,5, no abyste nekňučeli, tak ta 13,5ka. Zamyslete se nad tím, v?dy? LRPéčka a Castery jezdí „svoji kategorii“ někde na konci! Uva?ujte i tak, ?e pokud koupíte nový – slabší motor, tak cena za něj se vám vykompenzuje za ND, které přestanete kupovat. Druhým nesmyslem při koupi LRPéčka je koupě RTR-ka a navíc se st.směrným motorem. Já jsem se na jaře rozhodl, ?e LRPéčko ji? nebudu jezdit z výše uvedených důvodů.

Byl jsem rozhodnut pro kovové (alu) plato. Volba padla na dvoukolku PROKEN-S1. Nebudu zde popisovat proč zrovna ES jedničku, třeba se k tomu dobereme někdy příště. Proken se skládá velice příjemně bez záludností. Jeliko? jsem neměl ?ádné vhodné, silné Combo (motor + regl), vytáhl jsem z LMP dvojky dvanácti závitového bezsenzorového Carsona a namontoval ho tam. Zatím ho pojedu neb se mi nezdá, ?e bych byl zase a? tak pomalý. Buggyna jela dle mých představ. Na první závod jsem udělal určitě dobrý výsledek, kdy? jsem si „zvykal“ na dvoukolku! Chce to koupit trošičku jiné gumy a s?ít se s tou dvoukolkou. Závod jsem sice dojel jako poslední – čtvrtý, ale kdy? se podíváte do výsl.listin, tak to není ?ádný propadák, a myslím si, ?e časem ty tři budu pronásledovat. Tento den jsem nepotřeboval ?ádné náhr. díly na Prokena. Man?elka na svoje LRP ji? dva závody nic, akorát jsem dotahoval jeden šroubek na spodním platě! Či-li pohoda a tak to mám na závodech rád!

Potěšitelné bylo, ?e tento závod jel i malý Marek Kubala s buggy 1:10E LRP a nevedl si špatně. Určitě nám příště uká?e a bude soupeřit s Markem Matysíkem. Bylo škoda, ?e se nemohl závodu zúčastnit i malý Kuba Hybler, určitě by jeli spolu jednu skupinu.

Tak?e o mladé závodníky ve Skřipově určitě nebude nouze.

Po skončení nedělních finálovek jsme si od Víti Kubánka půjčili jeho autobus 4WD – Asso. Bylo s ním příjemné poje?dění! Toto Asso nemá centrální (středový) kardan, ale má místo něho řemínek, co? vidím jako velké plus!

Ještě jednou velké poděkování holkám a klukům ze skřipovského klubu za perfektní víkendové poje?dění.

Odkaz na fotky je v návštěvní knize.