RC Auta Vizovice z.s.
Pravidla
Soutěže
Články
Staré články

Město Vizovice
Vizovice

Čtvrtý závod ZVK 23.1.2010

V pozděchovské tělocvičně praskalo obvodové zdivo!

Tak by se dala nazvat účast 40 prezentovaných závodníků při čtvrtém závodě ZVKáčka! A to je?tě čtyři, kteří byli přihlá?eni pro nemoc nepřijeli.
Kat. 2WD 300 motor/4články 2 + 2 závodníci, 22 závodníků!! 180motor/5článků, 14 závodníků kategorie open.

On-line report provedl redaktor masters Igor Vlahovič a určitě se mu povedl včetně videí.
Na mne zbylo, abych Vám Igorův report podtrhl výsledky ze v?ech kategorií se svým malým komentářem, kdy? dovolíte.

Kategorie 2WD 300motor/4čl. jeli dva závodníci: Libor Holub ? ?lutočervený model najel celkem 119 kol, Jirka Hrabec zelenofialový model ? najel 118 kol. Dal?í dva závodníci testovali dvoukolky s motorem 280+lipol bat. 2S pro ?estihodinovku v Polné (13.2.). Sva?a Hájek jel se světle fialovým modelem, najel 108 kol! A čtvrtý do ?maryá?e? byl Vláďa Vomlel z Polné s bílou kastlí a lopatou na zadku, najel 100 kol. To barevné rozli?ení Vám uvádím pro ilustraci k natočenému videu, abyste se snáze mohli orientovat na trati! Vladimír poprvé v ?ivotě jel pohon 2WD, tak?e mu to jako čtyřkolkáři dělalo ?trochu? problémy! Pro dal?í srovnání nemusíte chodit vůbec daleko. Tito dva borci jeli i 180/5čl. a najeli shodné kola (oba dva), navíc Libor Holub jel v kat. open a v té najel 125 kol. Jirka Hrabec (u? jezdí za Vizovice) tak najel 110 kol. Tady musím podotknout, ?e takto různě kombinuje dvě kategorie mnoho dal?ích závodníků (P.Nesládek, Tom Brodský, Martin Kratochvíl a dal?í).
Tak?e co chceme ře?it ve fóru na masters ohledně pohonů! Zde je jasné náhrada stoosmdesátek. Nemám nic proti stříďákům a velice jim fandím, ale ty by měly taky jako kategorii EZRUN jezdit pro dobro věci zvlá??, alespoň pro začátek, ne? se tento boj názorů vykrystalizuje v praxi! Navíc pokud chcete kvalitně testovat nové systémy, dávám Vám v?em prostor pro testování i na na?ich kvalitních závodech!

22 závodníků v kategorii stoosmdesátek bylo rozděleno do tří skupin, výsledky máte zde:
1. Vlahovič Igor 125 kol
2. Brodský Tomá? 121 kol
3. Schiller Pavel 119 kol
4. Kratochvíl Martin 116 kol
5. Martinec Pavel 114 kol
6. Nesládek Petr 114 kol
7. Hrabec Jiří 110 kol
8. Hájek Svatopluk 108 kol
9. Kří?ek Miroslav 108 kol
10. Hrbáček Ondřej 102 kol
11. Vomlel Vladimír 101 kol
12. Vomlel Ondřej 98 kol
13. Smrtka Josef 96 kol
14. My?ička Martin 96 kol
15. Ptáček Stanislav 96 kol
16. Nesládek Mikulá? 95 kol
17. Matějičný Filip 93 kol
18. Stodola Fanán 88 kol
19. Hráček Antonín 84 kol
20. Rajdus Filip 84 kol
21. Kupský Jan 82 kol
22.Hartman Jan 73 kol
Já tuto kategorii dokreslím. Myslel jsem, ?e výborně jezdící Tom Brodský zde bude kralovat celou sezónu. Ale tu pomyslnou la?ku zde posunul daleko vý? Ajgor. Myslím si,?e Pavel Martinec a Petr Nesládek tak tro?ičku koukali, kdopak se to dostal před ně. Pavel Schiller si asi přijel potrénovat ruce před ?Polnou? a ejhle, je z toho bedna! Martin Kratochvíl jel takté? poprvé tuto pro něho pomalej?í kategorii a je vidět, ?e i zde se prosadil. Na sedmém místě Jirka Hrabec taky první závod ve 180/5 jistě je spokojený. Mira Kří?ek v této sezóně byl u nás poprvé, umí jezdit. 11.-14.místo kompletní ekypa z Polné velice vyrovnané dru?stvo se nenápadně ale jistě dere nahoru. Je vidět, ?e i přes velkou vzdálenost v km se jim vyplácí jezdit a? sem na závody! Patnáctý Staňa Ptáček ? toho se musím zeptat, kde si nechal ?pozlatit ručičky?, jel jak z partesu! Moje 18. místo raději nebudu komentovat. 20. místo sedmiletý Filip Rajdus ? ?koda posledních dvou nevydařených finálovek (tech. potí?e) určitě by byl vý?. Zde je jasně vidět, ?e tato kategorie i díky proklamovaným potí?ím ohledně baterií, tak motorů, se má čile k světu. Heli motory 180 jsou a budou pořád. Baterie s ni??ími kapacitami se dají taky sehnat. Ty vysoké kapacity jsou právě nekvalitní! V?dy? se stoosmdesátkou za 10 minut jízdy z nich vyjedete cca 600mAh.Tady je je?tě jedna věc. Tak jak Ajgor proklamoval, ?e pojede 2 roky starý pětipak, tak to s ním odjel. Laik by určitě nepoznal, ?e jde o pětipak, jak ?karedě vypadal (je i ve fotogalerii). Mě se o nich dokonce v noci zdálo, ?e jsem o nich někomu říkal: poslouchej takové ohavy ohavné, já bych ani do popelnice nevyhodil a on s nimi vyhraje rozdílem třídy.

Ale pojďme na kategorii Open!
14 závodníků, řekl bych stálých zákazníků (přibyl jen Petr Hartman a určitě se mu nedařilo, jak by si přál). Výborně mu to jezdí v buggy 1:6 i na mezinárodních kolbi?tích! Nebudu dnes komentovat závodníky, jen podotknu, ?e tak jak se zde jezdily s oblibou třístovkové plechovky, tak začínají být oblíbené stříďáky!
1. Kratochvíl Karel 134 kol
2. Brodský Tomá? 132 kol
3. Rajdus Tomá? 127 kol
4. Holub Libor 125 kol
5. Schiller Marek 122 kol
6. Stodola Fanánek 122 kol
7. Kratochvíl Martin 121 kol
8. Hybler Tony 119 kol
9. Sekula Petr 116 kol
10. Nesládek Petr 113 kol
11. Pykal Filip 113 kol
12. Hartman Petr 109 kol
13. Ptáček Jan 108 kol
14. Kubík Martin 86 kol

Závod se podle vyjádření Ajgora (a nejenom jeho) vydařil, v tělocvičně bylo příjemné teplo, kdy? venku bylo ráno -15°C.
Vy, kteří se pořád rozhodujete, zda jet do Pozděchova, jste srdečně zváni.

Je?tě jedna tře?nička na dortu, kterou jsem si nechal a? na konec. Pro v?echny odpůrce motorů 280. Při sobotním závodě v kategorii open jel Marek Schiller s tímto motorem (280) + lipol 7,4V a podívejte se, kde skončil a to jel s dvoukolkou! Ano v open kategorii! Ve 180 by skončil na druhém místě, hned za Ajgorem!!
Tak ahoj na pátém ZVKáčku.

Fanán Stodola