RC Auta Vizovice z.s.
Pravidla
Soutěže
Články
Staré články

Město Vizovice
Vizovice

První závod ZVK VII. ročník

Tak a máme za sebou první závod zimního seriálu ZVK
a to ji? sedmý ročník

ZVK 2010

Na první závod slušná účast 36 závodníků. ?e se dá závodit v ka?dém věku, dokládá i tato fotografie, na které je pětiletý Davídek Novák z RC Polná a velký pohodář Jan Hrnčíř z Břeclavi. Věkový rozdíl mezi těmito jezdci je 75 let. Ano čtete dobře, sedmdesát pět.Ne? proběhla rozprava, řekl jsem všem zúčastněným, jak bude probíhat dra?ba třílitrové 45% slivovice vyrobené ve firmě R.Jelínek, kterou mám doma ji? 10 let. Všichni závodníci pochopili, ?e to není jednorázová zále?itost, ale ?e je to na tři závody. Slušná suma peněz, která se tento den vybrala – závodníci s ní byli seznámeni před první rozjí?ďkou. Vy všichni se dozvíte celkovou částku a? po prosincovém závodě. Dr?te nám palce. A hlavně se nenechte odradit finanční krizí a přispívejte na dobrou věc.

ZVK 2010

Při rozpravě jsem upozornil i Milan Parák, ?e Milan jede v kat. 2WD střídavý el. motor a tudí? zde nebude hodnocen do celkového pořadí tohoto závodu a ani do celkových výsledků seriálu. Šlo mu jen o to, aby si na začátku sezóny zajezdil. On s tímto au?ákem jel toti? v Open kategorii. Při čtení výsledků v kat. 2WD jsem ho přečetl na třetím místě jen proto, abychom pro porovnání věděli, kolik s tou střídou najel. A? jsem přečetl závodníky na 2. a 1. místě, řekl jsem, ?e bude Milan bez označení číslem pořadí na posledním řádku a bude k tomu napsáno, ?e jel mimo soutě?. Závodníci od čtvrtého místa se posouvají o jedno místo nahoru. Myslel jsem, ?e tímto je to vyřešené. Jak jste mohli číst dříve – nebylo. Byl jsem pranýřován i za cenu startovného, ?e nebylo uvedeno! Bylo (někteří pánové) a dodnes je uvedeno na masters v pozvánkové upoutávce na naše závody i druhá a třetí kategorie po 100 Kč. Dokonce je tam napsáno závodníci do 18 let 150 Kč za první kategorii a vybíralo se (nedopatřením) jen 100 Kč. Výše startovného je věcí pořadatele a je na závodníkovi, kolik kategorií pojede. Pojďme závodit!

Kategorie 2WD a 4WD se jedou se stejnými motory (MIG 280) a LiPolkami (2S) 7,4V.

Kategorie 2WD – celkem 9 závodníků:

  1. Nesládek Petr RC klub E.Junkové Zlín 125 kol
  2. Hájek Svatopluk ALS racing 125 kol
  3. Martinec Pavel RC klub E.Junkové Zlín 120 kol
  4. Hájek Sva?a st. ALS racing 107 kol
  5. Stodola Fanán, RC auta Vizovice 98 kol
  6. Ptáček Stanislav Vsetín 96 kol
  7. Vomlel Vladimír RC Polná 77 kol
  8. Nesládek Mikuláš RC klub E.Junkové Zlín 29 kol
  9. Parák Milan Břeclav 120 kol – mimo soutě?

Zde byla vidět jasná převaha speciálních podvozků z produkce ALS racing od L.Aschenbrennera oproti „vykuchaným“ X-RAYům. Věřím, ?e tato kategorie bude v přihlášených zadokolkách na vzestupu.

Podívejme se na výsledky čtyřkolek, zde jelo 17 závodníků:

  1. Nesládek Petr RC klub E.Junkové Zlín 120 kol
  2. Hrabec Jiří RC auta Vizovice 120 kol
  3. Hráček Petr RC klub E.Junkové Zlín 115 kol
  4. Martinec Pavel RC klub E.Junkové Zlín 113 kol
  5. Kutal Vítek RC klub E.Junkové Zlín 109 kol
  6. Vomlel Ondřej RC Polná 106 kol
  7. Myšíčka Martin RC Polná 104 kol
  8. Kupský Jan RC klub E.Junkové Zlín 102 kol
  9. Stodola Fanán RC auta Vizovice 100 kol
  10. Vomlel Vladimír RC Polná 100 kol
  11. Nesládek Mikuláš RC klub E.Junkové Zlín 94 kol
  12. Novák Petr RC Polná 84 kol
  13. Kratochvíl Martin RC auta Vizovice 76 kol
  14. Novák David RC Polná 67 kol
  15. Jaroš Kamil RC Polná 60 kol
  16. Hráček Antonín RC klub E.Junkové Zlín 59 kol
  17. Vítek Filip RC Polná 48 kol

Kategorie OPEN:

  1. Kratochvíl Karel Havířov 137 kol
  2. Brodský Tomáš TRF Morava 136 kol
  3. Pecuch Roman JK cars team Skřipov 129 kol
  4. Ptáček Jan Vsetín 120 kol
  5. Stodola Fanánek RC auta Vizovice 120 kol
  6. Pykal Filip RC auta Vizovice 116 kol
  7. Parák Milan Břeclav 114 kol
  8. Kratochvíl Martin RC auta Vizovice 112 kol
  9. Kubík Martin RC Polná 85 kol
  10. Hrnčíř Jan Břeclav 79 kol

Opět vyhrál Karel, ale dotíral na něj Tom Brody. Musím vyzdvihnout výkon mladého Honzy Ptáčka – 4. místo s motorem 300. Naopak – nedařilo se Martinovi Kratochvílovi. Pohodář Jan Hrnčíř sice poslední, ale velice spokojený, dokonce i přespal s Milanem Parákem a klukama z Polné v tělocvičně.

Závod se nám trochu protáhl, taky to způsobil výpadek proudu. Výsledky z loňského seriálu jsou od dubna na našich stránkách – nevím, proč nás kritizoval pan Nesládek.

Fanán Stodola