Než začnu popisovat první závod, napíši, co všechno tomu předcházelo.
Přes léto jsem udělal nové překážky se zakrytými boky, aby pod překážky nevjížděla auta. Všechny překážky jsou překryty koberci. A hlavní koberec je nový Jekor z Ivančic.
Přemýšlel jsem, jak zjednodušit kategorii hobby, neboť nám odcházely NiMh baterie. Na posledních dvou závodech jsme je nahradili LiPolkami. Nebylo to zrovna to pravé ořechové – ale budiž. Motory i baterky se hodně hřály.
A vznikla nová kategorie Stock 3200 kV. Co to obsahuje, je napsáno na našich stránkách v sekci stavební pravidla Stock 3200 kV, ale sem jen toto: střídavý motor 3200 kV o rozměru 28x38 (průměr x délka motoru) a k tomu LiPolka a předepsaný pastorek 17 zubů. Po odjetí osmi minutové finálovky je motor studený a baterka taktéž. Ten, kdo jezdí hobíky a chtěl by jezdit Stock kategorii, tak ho tato konverze vyjde na cca 2500 Kč. Zatím jsem v tom zůstal sám. Ale jenom čas ukáže, kdo se přidá.
Jdeme závodit. Bylo přihlášeno 26 závodníků, nakonec 2 nedojeli. V open kategorii 15, z toho 2 junioři, Stock 1, hobby 8, z toho 6 juniorů.
V hobících těch šest mezi sebou soupeřilo, sem tam nějaký ťukanec, vyjetí z dráhy, ale všichni závodili o 106.
Silná trojka na chvostě 4. – 6. místo – boj mezi sebou o každý centimetr.
Kategorie Stock –jel jsem sám. Auto bylo na moje ruce a věk moc rychlé. Plyn jsem měl stažený na 65 %. V půlce páté finálovky mi odešlo servo řízení a bylo „vymalováno“! Škoda. Tato finálovka se mi pocitově jela nejlépe…..
Open kategorie:
Co na závěr? Pro ty z vás, kteří se rozhodujete, zda-li si pořídit nějaké to RC auto, tak mohu říci, že LC Racing 1:14 je ta nejlepší volba co se týká kvality vůči ceně. Nic lepšího neexistuje. Tomáš Rajdus dodá jak hobíka, tak štoka i open, jak si usmyslíte! KIT i RTRko. Na našich závodech jsou i náhradní díly.
Můžete si tipnout, kolik nás bude na příštím závodě za 14 dní (17.11.), můj tip je 30!
Fanán